QIWI xizmati: ma’lumotlar, texnik yordam va to’lovni tekshirish QIWI hamyonidan birinchi marta foydalanmayotganlar elektron pullar bilan operatsiyalarni bajarish qulay va ishonchli xizmat ekanligini yaxshi bilishadi. O’z navbatida, xizmat o’z mijozlarini ham unutmaydi va elektron pullarni yanada qulayroq boshqarish va undan foydalanish uchun barcha turdagi xizmatlar va mobil ilovani taqdim etadi. Bu yerda biz sizga QIWI xizmatining qo’shimcha xizmatlari haqida batafsil ma’lumot bermoqchimiz. QIWI xizmatida texnik yordam. O’zini va mijozlarini hurmat qiladigan har bir xizmat o’z foydalanuvchilariga tezkor javoblar, ma’lum bir sozlamani qidirish bo’yicha ko’rsatmalar va boshqa yuzaga keladigan muammolarni tezkorlik bilan bartaraf qilish imkoniyatini beradi. QIWI xizmati ham bundan mustasno emas edi. Kiwi.com rasmiy veb-saytida mijozlarga yordam bir necha usul bilan taqdim etiladi: QIWI qo’ng’iroq markazi operatorlariga to’g’ridan-to’g’ri qo’ng’iroq qilish orqali. Raqam saytning asosiy sahifasida va «Помощь» bo’limida ko’rsatilgan. Kiwi.com, rasmiy veb-sayti, shuningdek, pochta orqali onlayn yordam beradi. Buning uchun «Помощь» bo’limida «Обратиться в поддержку» bandini tanlang. Sizning ekraningizda intuitiv to’ldirish shakli ko’rsatiladi. Barcha kerakli maydonlarni to’ldiring va siz o’zingizning savolingizga imkon qadar oz fursatda pochta orqali javob olasiz. Hech kimdan yordam so’ramaslikka odatlanmagan va o‘ziga ishonadigan foydalanuvchilar uchun esa “Вопросы и ответы” bo‘limi yaratilgan. Siz uni «Помощь» bo’limida topishingiz mumkin. Bo’lim ochilgach, siz savolingizga mos bo’lgan toifani topishingiz va javob olishingiz mumkin bo’ladi.. To’lovni tekshirish xizmati. Ehtimol, bu yangi hamyon egalari uchun yangilik bo’lishi mumkin, ammo QIWI xizmati o’z foydalanuvchilariga Kivi info xizmatini taklif qiladi, bu yerda siz shaxsiy to’lov yoki boshqa xizmatlar haqida to’liq ma’lumot olishingiz mumkin. info.qiwi.com xizmati asosan QIWI terminallari orqali tranzaksiyani amalga oshirgan foydalanuvchilar uchun foydalidir. Siz quyidagilarni bajarishingiz kerak: Akkauntingizda «Помощь» bo’limidan «Обратиться в службу поддержки» -ni tanlang; «Проверка платежа на терминале» tugmasini bosing; Ekraningizda ochilgan shaklda, to’lov yoki o’tkazma kvitansiyasida ko’rsatilgan so’ralgan ma’lumotlarni iloji boricha to’g’ri kiriting; И после нажатия на кнопку «Проверить», Вы получите полную информацию о транзакции. QIWI mobil ilovasi. Agar siz istalgan vaqtda QIWI hamyonining ma’lumotlari va balansini tekshirishingiz kerak bo’lsa, telefoningizga QIWI hamyonining mobil ilovasini o’rnating. Siz uni Google Play, App Store va Windows Store platformalarida yuklab olishingiz mumkin. Rasmiy ilova orqali siz QIWI hisobining veb-versiyasidagi kabi mutlaqo bir xil funksiya va imkoniyatlardan foydalanishingiz mumkin. Ilova muntazam ravishda yangilanadi, shuning uchun siz shaxsiy ma’lumotlar va hisobdagi pullarning mutlaqo xavfsizligiga amin bo’lishingiz mumkin. Agar siz allaqachon QIWI hamyonining mobil versiyasidan foydalanayotgan bo’lsangiz, joriy versiyasini tekshirib ko’ring. Yangilanishdan so’ng qo’shimcha imkoniyatlardan yanada qulayroq foydalanishingiz mumkin. Onlayn identifikatsiya. Agar sizning hamyoningiz limitlar bilan cheklangan bo’lsa, u holda statusni maksimal «Professional» darajaga ko’tarish vaqti keldi. Qiwi limitlarini onlayn oshirish uchun esa IdQIWI xizmatidan foydalaning. Biz QIWI ning O‘zbekistondagi rasmiy vakilimiz, shuning uchun identifikatsiya qilish jarayoni barcha qoidalarga amal qilishiga ishonchingiz komil bo‘lishi mumkin. Anketani to’ldiring; Anketaga pasportingiz rasmini biriktiring; Identifikatsiyaga to’lov qiling. Faqat 3 ta qadam, 15 daqiqa vaqt — va siz maksimal imkoniyatlarga ega hamyon egasisiz. Xizmatning barcha imkoniyatlaridan maksimal darajada foydalaning, tranzaktsiyalarni nazorat qiling va barcha savollaringizga javob oling! Профессиональный статус QIWI 100,000 UZS Оформить