Norezident kompaniyalar uchun QIWI xizmatini o’chirish

Xayrli kun aziz obunachilar,
ko’plab foydalanuvchilar nima uchun QIWI xorijiy kompaniyalar bilan ishlamaydi kabi savol bilan murojaat qilishadi. QIWI Oʻzbekiston Uzcard kartalariga yechib olish va baʼzi xorijiy onlayn xizmatlarni toʻldirish imkoniyatini oʻchirib qoʻygani haqida barchaning xabari bor..

Bugun biz QIWI-dan bunday qarorning sababini va ishni qayta boshlashning taxminiy vaqtini oldik.

Javob xati matni:

«Xurmatli hamkor!

Bugun biz Rossiya Federatsiyasi Markaziy bankidan 2020 yil oxirida yakunlangan audit natijalariga ko’ra jismoniy shaxslardan norezident kompaniyalarga pul mablag’larini o’tkazish bo’yicha operatsiyalarni cheklash to’g’risida buyruq oldik. Cheklov 01.12.2021 yildan boshlab 6 oy muddatga oʻrnatiladi.

Ushbu talabni bajarish uchun biz kompaniyalarimiz o’rtasida tuzilgan shartnoma bo’yicha jismoniy shaxslardan pul o’tkazmalarini amalga oshirishni va/yoki jismoniy shaxslar foydasiga pul mablag’larini o’tkazishni to’xtatamiz. Bu Moskva vaqti bilan joriy kun ichida sodir bo’ladi. To’xtatilishdan oldin amalga oshirilgan operatsiyalar bo’yicha hisob-kitoblar shartnomada belgilangan muddatlarda amalga oshiriladi, ammo 15.01.2021 yildan kechiktirmay, quyidagilarni hisobga olgan holda amalga oshiriladi: bunday operatsiyalar summasidan yaroqsiz operatsiyalarning o’rtacha oylik miqdori, shu jumladan to’lovlar va sizning kompaniyangiz tomonidan qaytarilgan to’lov tizimlarining jarimalari miqdorida garov ushlab qolinadi. Ushbu chora kelajakda sizning kompaniyangizga taqdim etilgan to’lov tizimlarining to’lovlari va jarimalarini qoplash uchun talab qilinadi. Garov qoldig’i sizga 180 kun ichida qaytariladi.

Ayni paytda biz vaziyatni hal qilish va pul o’tkazmalarini tiklash uchun barcha choralarni ko’rmoqdamiz. Biz sizni xabardor qilib turamiz va vaziyatning barcha o’zgarishlari haqida xabar beramiz. Mazkur holat uchun uzr so’raymiz va tuzilgan shartnoma doirasida hamkorlikni davom ettirishga umid qilamiz.

«Har qanday savol bilan siz qo’llab-quvvatlash xizmatiga yoki shaxsiy menejeringizga murojaat qilishingiz mumkin.»